Sjuk..

Hej hej :)

är såå sjuk :(
blöder näsblod, ont i helaa kroppen, och har ingen aning
hur jag lyckas med det här haha  :D

Menmen..  skulle till stan i dag, får se  om jag går dit eller inte..
Skulle behöva lite kläder :)

Och mormor kom precis in och lämnade en 7-eleven påse haha :D
Ibland är det skönt och vara sjuk med, fast missar så mycket i skolan..
Hoppas jag blir friskt tills i morgon ialf!

Bloggar mer sen, kyss! :love:

Sjuk..

Hej hej :)

är såå sjuk :(
blöder näsblod, ont i helaa kroppen, och har ingen aning
hur jag lyckas med det här haha  :D

Menmen..  skulle till stan i dag, får se  om jag går dit eller inte..
Skulle behöva lite kläder :)

Och mormor kom precis in och lämnade en 7-eleven påse haha :D
Ibland är det skönt och vara sjuk med, fast missar så mycket i skolan..
Hoppas jag blir friskt tills i morgon ialf!

Bloggar mer sen, kyss! :love:

Spökrunda ikväll

Hej hej :) är hemma hos Pernilla o vi håller på o fixar oss, vi ska till en spökrunda klockan 8 ska bli kul! Igår så var vi med Kevin, Felix och Tim :) o Pernilla sov över hos mig så vi kollade på titanic så grym e den! :love: o så somnade vi ungefär halv 4, och idag har vi varit på dansen i Partille :D jag bloggar ikväll, kyss!


Dålig update

Hej hej, har inte hunnit blogga:( men Pernilla sover över här idag ialf, vi är påväg hem t mig o lämna sakerna, o vi hade prov idag det gick inte så bra.. Menmen finns inte mkt o göra! Bloggar ikväll, kyss:love:


Onsdag ♥

Halloj!

Snart går jag till frisören, orkar inte haha! men ska bli kul o se hur  det blir :D

Måste plugga efter det-.-'  men jag har lite panik för jag har matte o svenska prov på
fredag och jag kan ingenting! så måste verkligen plugga..

Bloggar när jag har tid, på kvällen troligtvis

Och du som kommenterar så omogna kommentarer,  så jävla fegt av dig o kommentera
anomymt! -.-' e du typ 3 år elr ngt?

Tisdag♥

Helooee ma shawtyys!

bloggar lite sent, men jag var tvungen o plugga när jag kom  hem o  duscha o äta o lite sånt..

just nu skypar jag med pernilla! :D

Ska snart ta bort mitt smink o sånt skit, juste i morgon så ska jag klippa mig
o göra blonda slingor, äntligen!  mitt hår är skit slitet så de behövs verkligen klippas!
kyss!



Regn regn regn

Hej hej! Sitter på spårvagnen påväg till dansen, men Gud vilket väder asså! BIG DISLIKE! regn regn o regn, jag bloggar när jag kommer hem,kyss :love:


CEPEE!

men vah?

såg nu att jag jag tydligen inte hade publicerat ngra inlägg igår;o

Jag skrev massa inlägg i går som tydligen inte har kommit upp!

gud vad irriterande!

menmen.. förlåt, jag trodde att dom hade kommit upp

hemma♥

hey hey, förlåt för jag inte har bloggat idag men jag har inte hunnit..

började 8 i idag och efter skolan åkte jag till Lunden för och möta alice, så åkte vi
in till stan o åt på donkään och sen så åkte vi till järn och luffade lite där, och sen gick vi till mig, sen gick
vi till Nordhemskolan och kolla lite däär!

måste plugga nu:(

Har två prov på fredag, så jävla seegt!

men bloggar mer  ikväll om jag hinner, kyss !

image description

image description

Gått en lång promenad

Hej hej! Det gick inte o blogga i går, ve inte varför.. Men nu sitter bi o kollar på tv efter en lång promenad, vi gick in till Kungshamn och kollade i affärer o sånt. Bloggar i kväll (om det funkar) men det är så fint här och huset är typ 10 meter från havet. :) kyss :love:


Mot bohuslän!

Sådär ni sitter vi på bussen till Bohuslän, med musik i hörlurarna. Bloggar när jag kommer fram,kyss!


Påväg till skolan

Sitter på spårvagnen påväg t skolan, juste jag sr glömt och berätta att jag ska till Bohuslän den här helgen så det blir inte så mycket update, men kommer blogga via mobilen! Kyss


Hemma från en lång dag..

Chaa! Nu är jag hemma från en lång dag, var i skolan till 3 ungefär och hoppade över idrotten för jag skulle på ett möte

med socialen tyyp.. Och gick inn i nordsan snabbt och köpte, skyddsplast till iphonen,hårnålar, rosa mjukis dom var

jätte mysiga! styling gel från wella, nu ska jag ta en dusch o sen är plugga som gäller,har no prov i morgon.. Kyss

sålänge!

 


 


Just nu på no:n


Bloggar via mobilen

Hej hej just nu sitter jag på spårvagnen till skolan, och det är sjukt kallt! Känns som om det inte har varit så kallt på flera år haha! Och idag ska jag på ngt möte...kan det bli tråkigare? Bloggar mer sen, kyss!


förra veckans shopping..

Det här Kom med mig hem förra veckan!

 

Älsklings puder! - hm

svea jacka- svea

 

Linne- hm

 

svea

 

Kyss

 

 

 


Love is hard..♥


Lite små saker..♥

Sådär, nu har Julia fixar headern,blev väldigt nöjjd även fast den är enkel.. Men nu ska jag köra igång med

bloggningen men här är det jag köpte idag, uggs, linnen och tights saker som jag verkligen behöver! kan lägga upp bilder på vad jag köpte förra veckan också lite senare, kyss sålänge!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Börja blogga igen..

Ska börja blogga igen, klarade mig inte utan bloggen!

Julia håller på o fixa ny header, den blir väldigt enkel.. :)

Men har köpt lite saker idag, jag lägger upp bilder på det när headern är klar, och ska börja blogga på
mobilen också! Fast inte hur mycket uppdatering som helst, men lagom

Bloggar somsagt senare!

Godmorgon!


Godmorgon! Just nu bloggar jag via mobilen och pernilla sover fortfarande.. I går så var bj på bliss ett dansställe,riktigt kul faktiskt men vi hoppade bara in i gruppen så vi hade lite svårt och hänga med.men det gick bra:) fick en förfråga om jag kunde lägga ut en bild på fakepiercingen så här kommer den, as dålig bild!





Hej kul att du hittat hit! Jag är en tjej som är född 98 och bor i Sveriges näst största stad, Göteborg! Jag gillar att shoppa, blogga,bada och fotografera mm.
Min största rädsla är nog hajar, usch deras äckliga svarta ögon. Mina föräldrar är skilda så jag bor varannan vecka hos dom. Men nu har ni nog fått reda på det viktigaste om mig,
om ni vill veta mer om skönhet och om mitt liv, så stanna kvar här då!
jag skriver allt om mode, skönhet och min vardag mm.
Enjoy!


    bloglovin
            bloglovin
    




RSS 2.0