handbollscup i helgen

hej hej :)

Förlåt för at jag inte bloggat i dag, men har inte hunnit..

Mötte pernilla o denise klockan n 2 och så åkte vi till stan sen så  tog vi tåget till allum
och luffade lite där haha :D sen pkte vi till domkyrkan och sen var denise tvungen och åka hem.

Så jag o pernilla tog spårvagnen till scandinavium och gick till skf,  så såg vi en kille som typ stog lutad
mot ett fönster och efter en halvtimma stog han likadant vi trodde han var död elr nåt,
skit läskigt!

har inte så mycket mer o säga, kisses :love:

Och i morgon är det handbollscup så då blir det inte mycket uppdatering :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Hej kul att du hittat hit! Jag är en tjej som är född 98 och bor i Sveriges näst största stad, Göteborg! Jag gillar att shoppa, blogga,bada och fotografera mm.
Min största rädsla är nog hajar, usch deras äckliga svarta ögon. Mina föräldrar är skilda så jag bor varannan vecka hos dom. Men nu har ni nog fått reda på det viktigaste om mig,
om ni vill veta mer om skönhet och om mitt liv, så stanna kvar här då!
jag skriver allt om mode, skönhet och min vardag mm.
Enjoy!


    bloglovin
            bloglovin
    




RSS 2.0