♥ sing along to my stereo

Hej hej :D

sitter och kollar på sex and the city, ganska bra ju brukar inte kolla på det..

Men i dag så mötte jag först alice i stan och sen kom nellie, alina och miriam så åt vi på donken :D

Sen så åkte vi till örgryte och mötte felix och alex så gick vi tillett spöhus typ som ingen bor i

helt övergivet, men jag vågade inte gå in höhö, så öppnade vi garagedörren så var det en begravningsbil
med en kista i , skit äckligt!

och när dom gick in hörde dom ljud från viden och sånt! ;o

men sen så vi till gamlestan så var vi där så gick miriam o nellie och bakade kladdkaka haha :D

så var jag  o alice med dania och minea lite och träffade jennifer, gisela och elin och sen gick alla hem !

men får egentligen inte sitta vid datorn nu men är ju tvungen och blogga (a

och för en gångs skull var det sol i dag, och såklart att man hade jeans då!

Bjuder på den hära bilden!


Kisses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Hej kul att du hittat hit! Jag är en tjej som är född 98 och bor i Sveriges näst största stad, Göteborg! Jag gillar att shoppa, blogga,bada och fotografera mm.
Min största rädsla är nog hajar, usch deras äckliga svarta ögon. Mina föräldrar är skilda så jag bor varannan vecka hos dom. Men nu har ni nog fått reda på det viktigaste om mig,
om ni vill veta mer om skönhet och om mitt liv, så stanna kvar här då!
jag skriver allt om mode, skönhet och min vardag mm.
Enjoy!


    bloglovin
            bloglovin
    




RSS 2.0