Godmorgon!

Godmorgon!
Gud vad tidigt det är ;o fast jag trodde först att jag skulle vakna 5..

men nu ällt packat och klart, får äta frukost i bilen haha :D
men jag är ändå väldigt morgonpigg det är nästan alltid så,
först så är jg skit trött sen när jag går ur sängen blir jag jätte pigg! men det är väl bra?

Och  vi håller tummarna på att det blir fint väder nu också!  det står att det ska ösregna och sånt :(
men onm det gör det så tror jag int vi kan tälta! aldrig att jag tältar om det åskar elr båt sånt!

men i dag ska vi bo på ett vandrahem och i  morgon ska vi tälta! Men det är ett jätte fint ställe vi ska vara på

Jag ska också försöka att ta kort lite  då o då, men det är bara det att det tar så lång tid att
lägga upp dom på bloggen efteråt..


Är tillbaka på söndag! kisses!! :love:



ps: det kanske kommer upp ett inlägg innan söndag..

Kommentarer
Postat av: linis mat och bak

Svar.. Aaa klart du kan då veg hamburgare. Jag beställer alltid cheese utan kött så donken. Då blir det vegetarisk. Mc been är ju med vegetarisk men den är äcklig. Så Max äter jag Greenmål. Den ärockså vegetarisk och svingod :-) trodde du inte det fanns vegmat att välja på? :-) :-)

2011-07-15 @ 10:07:22
URL: http://linismat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Hej kul att du hittat hit! Jag är en tjej som är född 98 och bor i Sveriges näst största stad, Göteborg! Jag gillar att shoppa, blogga,bada och fotografera mm.
Min största rädsla är nog hajar, usch deras äckliga svarta ögon. Mina föräldrar är skilda så jag bor varannan vecka hos dom. Men nu har ni nog fått reda på det viktigaste om mig,
om ni vill veta mer om skönhet och om mitt liv, så stanna kvar här då!
jag skriver allt om mode, skönhet och min vardag mm.
Enjoy!


    bloglovin
            bloglovin
    




RSS 2.0