Gothia är slut ..

Godmorgon! :)

Okej, nu är jag verkligen sjuk tror jag, har jätte ont i öronen när jag
sväljer och i halsen :(
anyway, gothia är slut nu :( sjukt tråkigt! 
det är så kul och dansa  träffa folk från andra länder och snygga killar ;)

Men snart är det gbg discoot ! Längtaar! jag har verkligen blivit berooende haha :D

Nä men idag så ska jag först typ äta middag med pappa och min bror, för att
jag har fyllt år fast det var ganska länge sen nu men har varit hos min mamma i 3 veckor så det är därför..

Och sen ska jag vara med yasmina, alice och pernilla!

kisses! :love:

Kommentarer
Postat av: ronja

Nu är dagens blogg avslutad!

Rösta på en utav dem tre bloggare som ni tycker ska vinna dagens blogg!

Och ni andra som inte kom med, så kommer där upp en dagens blogg på Fredag!

kram

2011-07-24 @ 18:08:57
URL: http://roonjawiinqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Hej kul att du hittat hit! Jag är en tjej som är född 98 och bor i Sveriges näst största stad, Göteborg! Jag gillar att shoppa, blogga,bada och fotografera mm.
Min största rädsla är nog hajar, usch deras äckliga svarta ögon. Mina föräldrar är skilda så jag bor varannan vecka hos dom. Men nu har ni nog fått reda på det viktigaste om mig,
om ni vill veta mer om skönhet och om mitt liv, så stanna kvar här då!
jag skriver allt om mode, skönhet och min vardag mm.
Enjoy!


    bloglovin
            bloglovin
    




RSS 2.0