HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ !

AHAHHA, just nu är de pernilla som bloggar !
Tyra fixar sej så hon hinner säkert inte blogga just nu ändå ! Så jag är så snäll o bloggar åt henne :D
Iaf, jag o tyra vi träffades vid halv 4 kanske ? iaf, sen åkte vi t kviberg o träffade Cazandra & Felicia.
Men vi va bara där i en halv timma eller nåt, för sen v vi tvugna att gå ;p
tyra skulle fixa sej,  för ikväll blir DIIISCCOOO :D
hahahaha, ! vi ska gå med ganska många ! vi är kanske 7 pers ? de är bättre än imon iaf.
för igår va de bara jag, tyra, alice o yasmina ! så ah .
men nu vet jag inte vad jag ska skriva, vi ska dra om typ en halv timma :D
vi ska vara där ganska tidigt så vi slipper stå så länge i kö o vänta !

men tyra bloggar väl när hon har kommit hem ikväll eller imorgon !
hahaha, pööööözzzz så länge ! :D



//pernilla'

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fjooortis

2011-07-20 @ 17:12:42
Postat av: jennifer

sv: följa varandra? :)

2011-07-20 @ 20:21:49
URL: http://jenniferalindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Hej kul att du hittat hit! Jag är en tjej som är född 98 och bor i Sveriges näst största stad, Göteborg! Jag gillar att shoppa, blogga,bada och fotografera mm.
Min största rädsla är nog hajar, usch deras äckliga svarta ögon. Mina föräldrar är skilda så jag bor varannan vecka hos dom. Men nu har ni nog fått reda på det viktigaste om mig,
om ni vill veta mer om skönhet och om mitt liv, så stanna kvar här då!
jag skriver allt om mode, skönhet och min vardag mm.
Enjoy!


    bloglovin
            bloglovin
    




RSS 2.0