tonåring i dag!

Oh är så **** glad! Har väntat på den här dagen sen
dagen efter min födelsedag HAHA ;D
planerna för i dag är att först spela match! supertaggad!
Sen får vi se om cvi kommer vidare till finalrna och sånt, sen efter det ska bara
mamma och jag göra en god middag, sen blir det paartyy! ;) sista dagen i dag på partille discot! :(
tråkigt..

men det blir nog inte så mycket uppdatering i dag, har fullt upp men minst ett till
inlägg ska jag försöka att lägga upp, men nu måste jag ta på mig matchkläderna och fix håret
sen åker jag till valhalla där vi ska spela matcherna!

En blid från i går innan discot ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Hej kul att du hittat hit! Jag är en tjej som är född 98 och bor i Sveriges näst största stad, Göteborg! Jag gillar att shoppa, blogga,bada och fotografera mm.
Min största rädsla är nog hajar, usch deras äckliga svarta ögon. Mina föräldrar är skilda så jag bor varannan vecka hos dom. Men nu har ni nog fått reda på det viktigaste om mig,
om ni vill veta mer om skönhet och om mitt liv, så stanna kvar här då!
jag skriver allt om mode, skönhet och min vardag mm.
Enjoy!


    bloglovin
            bloglovin
    




RSS 2.0