förlåt för dålig update... igen...

Hej hej, förlåt förlåt för typ 100 gången..

Men jag glömmer helt bort bloggen! :( har så mycket annat i tankar..
men ska försöka få det till en rutin igen :)

idag så har jag bara varit i skolan och är hemma nu, vi slutade 4 så  var hemma vid 5 ungefär..

i morgon så kanske jag o alexandra t stan  o någon mer säkert, jag behöver nytt puder från hm,
jag verkloigen älskar det, och hårnålar och magneter som jag tänkte testa ha som fake tungpiercing
eftersom jag inte får ha äkta.. :(

KYYYYS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Hej kul att du hittat hit! Jag är en tjej som är född 98 och bor i Sveriges näst största stad, Göteborg! Jag gillar att shoppa, blogga,bada och fotografera mm.
Min största rädsla är nog hajar, usch deras äckliga svarta ögon. Mina föräldrar är skilda så jag bor varannan vecka hos dom. Men nu har ni nog fått reda på det viktigaste om mig,
om ni vill veta mer om skönhet och om mitt liv, så stanna kvar här då!
jag skriver allt om mode, skönhet och min vardag mm.
Enjoy!


    bloglovin
            bloglovin
    




RSS 2.0